نوکیا X3 ؛ تجربه استفاده از صفحه کلید و لمسی در کنار هم

نوکیا X3  ؛ تجربه استفاده از صفحه کلید و لمسی در کنار هم



انتخاب بین صفحه کلید و صفحه لمسی همیشه یکی از دغدغه‌های مهم کاربران تلفن‌های همراه بوده است. در حالیکه روز به روز شاهد ارائه گوشی های بیشتری با صفحه لمسی (Touch Screen) در بازار هستیم اما خریداران همچنان تمایل خود به خرید و استفاده از گوشی‌هایی با صفحه کلید را از دست نداده‌اند.
از این رو گوشی Nokia X3-02 یک گوشی موبایل منحصر به فرد است.چرا که این شرکت فنلاندی تولید کننده تلفن همراه اولین گوشی خود با قابلیت استفاده از صفحه لمسی و صفحه کلید ۱۲ تایی خود بصورت همزمان را عرضه نموده است.



امکانات دیگر :
- امکان پخش فرمت‌های متنوع صوتی / تصویری
- رادیو FM با پشتیبانی از RDS
- خروجی صوتی ۳.۵ میلی‌متری
- پشتیبانی از ۳G ، WiFi و GPRS/EDGE
- دارای بلوتوث و پورت USB 2.0
- امکان ۳.۵ ساعت مکالمه در شبکه ۳G و ۵.۵ ساعت مکالمه در حالت ۲G‌ با یکبار شارژ باطری.
- عرضه شده در رنگ‌های سفیدنقره‌ای، آبی نفتی، بنفش یاسی،صورتی و مشکی



X3-02 یک نمایشگر ۲.۴ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل داشته و با ابعادی برابر با ۱۰۶.۲ در ۴۸.۴ و ضخامت ۹.۶ میلی‌متر تنها ۷۸ گرم وزن دارد. پشتیبانی از شبکه ۳G ، اتصال Wi-Fi و حافظه قابل افزایش تا ۱۶ گیگابایت (از نوع Micro SD) در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی با رزولوشن ۲۵۹۲ در ۱۹۴۴ از امکانات قابل اعتنا و برجسته این گوشی موبایل به شمار می‌روند. Nokia X3-02 از بیشتر شبکه‌های اجتماعی محبوب نظیر فیس‌بوک و توییتر پشتیبانی کرده و سه پیام‌رسان Gmail ، Yahoo و Windows Live در آن عرضه شده است.


سیستم عامل بکار رفته در این گوشی از نوع جاوا بوده و در حدود ۱۲۵ یورو قیمت‌گذاری شده است. Nokia X3-02 در حال حاضر در کشورهای چین،ایرلند و انگلستان،روسیه،استرالیا و نیوزیلند،سنگاپور، آلمان،اسپانیا،پرتغال،فرانسه،مکزیک،عربستان و یمن توزیع شده است و طی هفته‌های آینده در کشورهای دیگر نیز در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد