نگاهی از نزدیک به جدیدترین محصولات سامسونگ در Forum 2011

در Smasung Forum 2011 که دیروز و امروز در استانبول برگزار شد این شرکت جدیدترین محصولات خودش را برای بینندگان در معرض تماشا گذاشت. نارنجی هم با حضور در این نمایشگاه گزارش تصویری ویژه ای تهیه کرده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را ببینید.

IMG_3790.jpg

‎در نمایشگاه امسال سامسونگ تاکید زیادی بر روی اپلیکیشن ها داشت. در غرفه ویژه ای می توانستید با اپلیکیشن های جدید این شرکت برای محصولات مختلف اش آشنا شوید. تعداد زیادی از آنها برای تبلت ها و تلفن های هوشمند اندرویدی این شرکت طراحی شده اند. شاید یکی از دلایل این کار سخنان استیو جابز در مورد تعداد کم اپلیکیشن برای اندروید نسخه هانی کام باشد!


IMG_3793.jpg

‎طیف متنوعی از محصولات این شرکت در نمایشگاه ارایه شده بود، این هم آشپزخانه هوشمند سامسونگ.


IMG_3795.jpg

IMG_3796.jpg

‬ ‎‪سیستم مدیریت تهویه مطبوع برای ساختمان های بزرگ. اینجا یک کنترل پنل مرکزی وجود دارد که می تواند تعداد زیادی از دستگاه های تهویه را از یک مکان مرکزی کنترل کند. این سیستم به کاهش مصرف انرژی و استفاده کمتر از نیروی انسانی کمک بزرگی می کند.‬ ‪


IMG_3798.jpg

گلکسی اس اول را در کنار گلکسی اس دوم ببینید. گلکسی دوم با اینکه قدرتمند تر شده سبک تر به نظر میرسد.

گلکسی اس اول با صفحه ۴ اینچی Super AMOLED و رزولوشن ۸۰۰x۴۸۰ ارائه شده بود و از نسخه ۲.۱ اندروید بهره می برد. دوربین آن ۵ مگاپیکسلی با کیفیت 720p بود و در جلو هم از یک دوربین VGA استفاده شده بود.


در گلکسی دوم هم با یک صفحه ۴.۲۷ اینچی Super AMOLED Plus روبرو هستیم که رزولوشن ۸۰۰x۴۸۰ پیکسل دارد. همانند گلکسی تب، در Galaxy S II هم دو دوربین داریم: یک دوربین ۸ مگاپیکسل با کیفیت فیلمبرداری 1080p و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ویدیو کنفرانس و تماس تصویری.

سیستم عامل گلکسی جدید هم آندروید ۲.۳ یا همان نان زنجبیلی به همراه TouchWiz 4.0 است. نکته جالب ضخامت گلکسی دوم است که ۰.۲ میلیمتر از رکورد دار قبلی اسمارت فون ها نازک تر است. Galaxy S II با ضخامت ۸.۴۹ میلیمتر توانسته جایگاه Xperia Arc سونی اریکسون را تصاحب نماید.

مشخصات فنی کامل گلکسی اس اول

مشخصات فنی کامل گلکسی اس دوم


IMG_3799.jpg

IMG_3803.jpg

‎تلویزیون های هوشمند سامسونگ می توانند به صورت بی سیم و از طریق وای فای با تبلت و تلفن های این شرکت کار کنند. می توانید برنامه تلویزیون را روی تبلت گلکسی تماشا کنید. مثلا اگر به آشپزخانه بروید می توانید تبلت را همراهتان ببرید و ادامه برنامه تلویزیون را روی آن ببینید. همچنین می توانید تصویر بلو-ری پلیر را هم روی تبلت یا تلفن هوشمند سامسونگ پخش کنید. از طرف دیگر تبلت و تلفن همراه شما کار کنترل از راه دور تلویزیون را هم انجام میدهد.

‎سامسونگ یک اپلیکیشن زیبا برای کنترل از راه دور تلویزیون طراحی کرده که سبب می شود کنترل های را قدیمی را فراموش کنید.


‎این اپلیکیشن برای مدل های قدیمی تر مانند گلکسی اس اول هم تا اواسط امسال ارایه خواهد شد.


IMG_3807.jpg

‎این هم کیبورد داک سامسونگ برای تبلت هایش.


IMG_3810.jpg

IMG_3813.jpg

IMG_3816.jpg

IMG_3821.jpg

‎سامسونگ برای مقایسه فناوری سه بعدی اش و عینک های آنها تعدادی از محصولات مختلف دیگر شرکت ها را برای مقایسه کنار یکدیگر قرار داده بود.


IMG_3828.jpg

IMG_3827.jpg

‎این هم لپ تاپ های باریک و سبک سری ۹ این شرکت که در موردشان قبلا در نارنجی زیاد خوانده اید. از نزدیک که لمس شان کنید متوجه می شوید بدنه کاملا مقاومی دارند و مشخص می شود چرا سامسونگ اینقدر روی آلیاژ جدیدش تاکید می کرده. اما از کنار که نگاه شان کنید خیلی زیبا محسوب نمی شوند.


IMG_3829.jpg

‎یک مزیت جالب این دوربین های فیلمبرداری اچ دی، این است که توسط چپ دست ها هم به راحتی قابل استفاده هستند.


IMG_3830.jpg

IMG_3841.jpg

‎طراحی این دستگاه تصویه هوا و تهویه مطبوع شبیه خانه های فضایی در فیلم های سینمایی است. البته سامسونگ می گوید به خاطر قیمت گران اش فقط در کشورهای محدودی به بازار ارایه می شود.


IMG_3845.jpg

‎قدیم ها برای از بین بردن آلودگی و بیماری ها از بخور گیاهان طبیعی استفاده می کردند. این کار در کنار مزیت هایش تمام خانه را پر از بخار و بو های عجیب می کرد. این ها دستگاه های کوچک رومیزی تصویه هوا هستند که بدون بو و سر و صدا، کار از بین بردن عوامل بیماری زای معلق در هوا را هم انجام میدهند.


IMG_3848.jpg

IMG_3849.jpg

‎رانندگی سه بعدی لذت خودش را دارد.


IMG_3838.jpg

‎این هم گلکسی تب ۸.۹ اینچی که سایز متفاوت اش آن را تبدیل به تبلتی خوش دست کرده است.


IMG_3850.jpg

IMG_3854.jpg

‎و گلکسی ۱۰.۱ جدید که هنوز وارد بازار نشده است. طراحی پشت این تبلت زیبا است اما جنس پلاستیکی اش شاید همه را راضی نکند. باریک و با وزن کم حس خوبی را منتقل می کند. اما با وجود پردازنده قدرتمندش، هنگام کار بعضی اوقات کند می شد و احتمالا هنوز باید منتظر برخی تغییرات نرم افزاری باشیم.


IMG_3856.jpg

‎مقایسه تبلت گلکسی ۱۰.۱ با آی پد ۱


IMG_3862.jpg

‎این جاروبرقی هوشمند به صورت خودکار خانه را تمیز می کند.


IMG_3865.jpg

IMG_3870.jpg

نارنجی (رنگ!)


IMG_3873.jpg

IMG_3878.jpg

‎وقتی لپ تاپ شما اس اس دی داشته باشد با Fast Start Plus سامسونگ ویندوز ۷ را در ۱۵ ثانیه بوت می کند. البته با کرنومتر ما ۱۸ ثانیه طول کشید! اما این هم زمان فوق العاده ای است.


IMG_3881.jpg

IMG_3884.jpg

IMG_3900.jpg

‎این نمایشگر سه بعدی با طراحی زیبا را به یاد دارید که قبلا در نارنجی معرفی شده بود.

این نمایشگر که در دو سایز ۲۳ و ۲۷ اینچی ارایه می شود قادر است تصاویر دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کند و از نوع LED‪-‬Backlit است. رزولیشن صفحه 1920 در 1080 است و کنتراست 1000‪:‬1 دارد. زمان پاسخ دهی تصویر هم ۲ میلی ثانیه است. شرکت سامسونگ آنها را در دو مدل نمایشگر و نمایشگر/تلویزیون HD به بازار ارایه می کند. تا این محصول هم بازی های سه بعدی را تحویل تان بدهد و هم یک تلویزیون HD سه بعدی داشته باشید. ‏

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد