دانلود رایگان انیمیشن زیبای شهر اشباح

Spirited-Away-Onesheet copy.jpg



حجم:398 مگابایت
کیفیت:DVDRIP
خلاصه داستان:
   انیمیشن از درون ماشینی شروع می شه که چیهیرو، دختربچه‌ی 10 ساله به همراه پدر و مادرش به سمت خونه‌ی جدیدشون در یکی از شهر های ژاپن در حرکتند. پدر تصمیم می‌گیره که یه راه میون‌بر رو انتخاب کنه اما مسیر رو گم می کنه و به تونلی می‌رسه که اونا رو به یه سرزمین زیبا و سرسبز می‌رسونه. بعد از گذشت مدتی، متوجه می‌شن که اونجا یه شهر متروکه‌س و درعین حال رستورانهایی داره که توشون پره از انواع غذاها و دسر و ... . پدر و مادر شروع به خوردن می‌کنند و چیهیرو که احساس نگرانی خاصی نسبت به اونجا داره، از رستوران بیرون میاد و در شهر متروکی که حالا داره به سمت شب شدن میره، سرگردان میشه. روی پلی منتهی به یه حمام بزرگ، با پسری روبرو می‌شه که بهش اخطار می‌کنه که قبل از تاریک شدن کامل هوا، اونجا رو ترک کنند. چیهیرو هم سریعاض به سمت رستوران بر‌می‌گرده، اما در کمال حیرت و وحشت می‌بینه که پدر و مادرش به دو خوک تبدیل شدن و راه بازگشتشون هم با یک رودخونه بزرگ بسته شده. بدن چیهیرو بعد از چند لحظه شروع می‌کنه به شفاف شدن و او متوجه کشتی‌ای می‌شه که از دور می‌رسه و در ساحل رودخونه مسافرای خودش رو پیاده می‌کنه؛ مسافرانی که همشون ارواح و موجودات ترسناکی هستند که به سمت حمام روانه شدن. پسری که چیهیرو قبلاً دیده بود، اینجا به کمکش میاد و اونو از تبدیل شدن به شبح نجات میده. اما بهش پیشنهاد می‌کنه که برای نجات جون خودش و مادر و پدرش، به حمام بره و تقاضای کار کنه.
    ماجراهایی که از این پس پیش میان، همگی لحظه هایی رو بوجود میارن که فیلم رو با قدرت تا انتها پیش می‌برن و شخصیت جدیدی از چیهیرو می‌سازند که با اون چیزی که در ابتدا بوده، کلی تفاوت داره.

آثار میازاکی عمق و پیچیدگی ای دارند که بیشتر انیمیشن های آمریکایی از اون بی‌بهره هستند. کارهایی که با دست طراحی شدن و نه با کامپیوتر. همونقدر که سایر کارتون‌هایی از این دست رو جزئیات تصویریشون وقت میذارن، میازاکی روی شخصیت‌پردازی کاراکترهاش تاکید می‌کنه. ضمن اینکه رنگ‌آمیزی شاداب ، یکی از مشخصه های کارتون های میازاکی به حساب میاد.

این انیمیشن فوق العاده در بین 250 فیلم برتر تاریخ سینمای جهان در تبه 55 قرار دارد


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif   دانلود با حجم 400 مگابایت

http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-Key-thumb-240x240-1263.gif   پسورد:www.mihandownload.com


برای دانلود کردن فایلها از برنامه

Internet Download Manager

استفاده کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد