دانلود بازی Mafia II

دانلود بازی Mafia II


http://image.gamespotcdn.net/gamespot/images/bigboxshots/3/942953_95312_front.jpg



دانلود


کرک


برای راحت تر دانلود کردن فایلها از برنامه

Internet Download Manager

استفاده کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
سایه سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ق.ظ http://www.soshiant14.mihanblog.com

سلام محمد جان
خسته نباشی

از وبلاگ قشنگت خیلی خوشم اومد.
تو وقتت رو برای وبلاگت میذاری ولی ازش پول در نمیاری.
تو با این همه زحمت میتونی در کنار همه فعالیتها از وبلاگت پول هم در بیاری.
بدون اینکه حتی یک ریال هم سرمایه بزاری!
پیشنهاد خوبی برات دارم. که من خودم از همین راه درآمد گیرم میاد. درآمد خیلی زیادی نیست ولی بهتر از اینه که الکی وقتم رو تلف کنم و هیچ پولی در نیارم. من خودم فعلا چند بار از این راه پول گرفتم. هر بار 20 هزار تومن. که اگه بیشتر تلاش کنم بیشتر هم میشه.
حتی خودت و دوستات میتونین چند بار در روز روی تبلیغات ها کلیک کنین.


من جایی رو بهت معرفی میکنم که براش تبلیغ میکنی و پول میگیری! مثل من.
به همین راحتی

چطور؟

اسم سایت این شرکت بزرگ و معتبر که میخوام معرفی کنم ( اُکسین ادز ) میباشد.

(من سایت های زیادی رو امتحان کردم که تبلیغات کلیکی داشتن ولی تنها سایتی که فهمیدم واقعا قانونی هست و پول رو واریز میکنه همین سایت اکسین ادز هست.)

شما بعد از ثبت نام در این سایت میتوانید کدهای تبلیغاتی گرافیکی و متنی

آن را دریافت و در وبلاگ خود قرار دهید.

و با هر کلیکی که روی آن انجام گرفت پورسانت مناسبی به شما

تعلق میگیرد.

این سایت 2 نوع تبلیغ داره: متنی و گرافیکی.
که هر کلیک بر روی متنی 300 ریال و بر روی گرافیکی 600 تا 800 ریال.

حالا شما حساب کنید که شما روزانه بازدید کنندگان زیادی داشته باشید و تعدادی

از آنها روی تبلیغاتتان کلیک کنند

با این حساب شما یک حقوق ماهیانه بدست خواهید آورد.
در ضمن شما میتوانید زیر مجموعه هم بگیرید و درصدی از این طریق هم پورسانت دریافت میکنید که بردرآمدتان می افزاید.

روی پیشنهاد من خوب فکر کنید و اگه دوست داشتید ثبت نام کنید.
ثبت نام بسیار راحت و آسان میباشد.

اگه خواستی به وبلاگ من بیا تا یاد بگیری که چطور ثبت نام کنی.

موفق باشی

سحر سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.dancerha.mihanblog.com

سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی داری . منم مجموعه های آموزشی خوبی تو وبلاگم دارم . خواستی یه سر بزن . راستی من هر روز بهت سر میزنم . موفق باشی

ایمان سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://gamegamer.blogfa.com

سلام و خسته نباشید.وبلاگ جالب و خوبی دارید

لطفا اگر تمایل دارید وبلاگ من رو به نام ( جدیدترین اخبار و تریلر ها از دنیای گیم ) لینک کنید البته اگر خواستید.بعد به من بگویید شما رو با چه عنوانی تو وبلاگم لینک کنم؟امیدوارم همیشه با کمک خداوند موفق باشید.با تشکر

Tehran-Games چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://tehran-games.blogfa.com

با سلام
دوست عزیز، با توجه به نزدیکی محتوای وبلاگ شما با وبلاگ Tehran-Games تبادل لینک را به شما پیشنهاد می کنیم.

در صورت تمایل لینک وبلاگ www.tehran-games.blogfacom را با نام معرفی و دانلود بازیهای کامپیوتری در وبلاگ خود قرار دهید و ما را مطلع سازید تا فوراْ لینک شما را قرار دهیم.

با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد